Jak se k nám dostala Tonička ?!

11.12.2009 18:36

Od mojí Ivany: celý článek na .....

 

Cesta pro Toničku a záchrana Loučovické smečky

.......jak bych začala...v neděli jsem dostala na Facebooku odkaz na obrázek na kterém bylo 5 krásných voříškových holek z Loučovic s písmenky o tom, že je potřeba těmhle psím holčičkám co nejdříve pomoci, protože byly zvyklé v bytečku, zemřeli jim páníčci a dědicové byli nuceni umístit je do venkovního kotce. Když jsem ten obrázek prvně rozklikla, okamžitě mi padla do oka hafinka u které bylo napsáno jméno Tonička, pomyslela jsem si ježiši, to je pusinka, tak tohle si musím zakázat, protože přeci jen bydlíme v pražském bytě, plánujeme sice druhého pejska – bígličku od Lijánky ze smečky Andílků od Pavlínky Courtonové, ale tohle zviřáDko si musím zakázat. V pondělí mi hlavou proběhla myšlenka opět na tu fotečku, ale byla jsem za silnou a snažila se to v sobě potlačit. No a když mi v úterý poslala Pavlínka do majlíku další fotky a povídání o Loučovické smečce s tím, že začíná hledat možnost, jak jim pomoct, tak jsem byla totálně v loji. Do Toničky jsem se zkrátka úplně zamilovala................................................. 

Jsem moc ráda, že jsme u toho mohli být i kvůli Toničce. Usínala jsem sice hodně unavená, ale šťastná, že se to všechno takhle povedlo a psím holčičkám se snad podaří začít nový, šťastný život „městských rozmazlovaných holek“  !

BOBINCE A ROSINCE jsou stále hledáni noví páníčci. DÁŠENKA má momentálně potencionální páníčky v jednání. ZUZANKU se podařilo umístit v Českých Budějovicích no a TONIČKA – andílek zůstává s námi, budeme ji milovat a rozmazlovat co se do ní vejde  :-)

Další informace o holkách z Loučovic a krásný článek o tom, jak celá akce probíhala najdete na stránkách Pavlínky Courtonové https://www.mybeagles.eu/akce/loucovickasmecka.html

Pomozte !!!